środa, 7 listopada 2012

OGŁOSZENIE

Jako ze  otaczająca  mnie rzeczywistość SZARA (patrz post poniżej)  nie wpływała na mnie korzystnie ,
a dodatkowo wlazłem w  blog http://dalekoodszosy.blogspot.com/ tak , tak ZIŁ to wszystko przez ciebie :)
Zacząłem gorączkowo (  wcale nie w przenośni )  poszukiwać pretekstu do powrotu w okolice izerskie .

Ślęcząc dniami  i nocami przed komputerem  , znalazłem  OGŁOSZENIE nie byle jakie ,  tak mi się z początku wydawało  sam UM Leśna postanowił sprzedać w drodze przetargu budynek mieszkalny (dumnie brzmi) w Grabiszycach Górnych  , przy samej czeskiej granicy z pięknymi widokami.

Jako ze technika w urzędzie w/w jest na poziomie Średniowiecza  , dobrze ze obsługa wyrównuje poziom zadowolenia petenta , jak chce zobaczyć obiekt to muszę się stawić osobiście u odpowiedzialnego za Deal urzędnika a on mnie oprowadzi po przyszłych włościach .   W zasadzie to ,oto chodziło by się wyrwać z szarości wszechobecnej . Czule zegnam rodzinkę i pędzę ku interesowi życia  . No w końcu nie co dzień zdarza się okazja  kupić takiiiiiiiiiii `` Dom ``  za 45000 zeta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz